środa, 30 maja 2012

Naszej Mamie :)

Troszkę zapóźnione, ale to wina jak nie aparatu, to ładowarki do baktryjek wrrr chyba czas na nowy sprzęt. Z okazji Dnia Matki wszystkim Mamom składam najserdeczniejsze życzenia: duuużooo zdrowia, pogody ducha oraz zadowolenia z dzieci.
Z tej szczególnej okazji, takie oto cuda powstały u mnie:  
 
żeby nie było, że to tylko moje dzieło, to zaznaczam - Braciszek też miał swój wkład. Braciszek wymyślał życzonka, ale jakie to już Wam nie zdradzę, w każdym bądź razie, czytającym łezka w oku się kręciła :) po prostu z głębi serducha i śliczne:)
A do tego było ogromniaste pudełko ulubionych czekoladek Mamci :) Jak obfotografuję pudełko to też się tutaj pojawi :D
 A teraz mogę pochwalić się :D chociaż chwalić się nie lubię :) Zgłosiłam kartkę do konkursu w naszym ulubionym sklepie - IKEA, i co się okazało znalazłam się wśród szczęśliwców. Ale mam radoche :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz