środa, 23 maja 2012

Majowy Ślub...

Na specjalne zamówienie pierwsza tegoroczna ślubna :)
Wymagania były duże:) ale ja lubię wyzwania i myślę, że wymagania spełniłam :)
- kartka jest na Ślub Brata,
- przede wszystkim ma być w męskim stylu, dosłownie usłyszałam "generalnie coś męskiego" :P
- kolorystycznie hmm ciemna /grafit, granat, srebrny/
- format hmm kwadrat :D.
Nie lada wyzwanie, a oto efekty mojej kilkudniowej pracy,
Taka w moim stylu, jak zwykle prosta, elegancka, ciemna - fotografia nie oddaje kolorów, światło nie takie. Baza jest koloru grafitowy/stalowy, biała metaliczna kalka, kremowo-białe papierowe kwiatuszki i otrzymany napisik. Nie mogłam odmówić sobie dodania paru kwiatuszków - w końcu to ŚLUB - kwiatki też muszą być, a co:
 I jeszcze szczególik:
 
Papiery z Lidla, kalka, perełki w płynie - papierA4.pl, kwiatuszki z craftmania.pl, a napis - dostałam, ale jak później wyszukałam to ten, śliczny, uniwersalny napis jest stempelkiem z Lemonade.

No i jak? Chyba męska? Oceńcie sami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz